ECO

 2014.09.13. 11:20

Szerda este, munka után letudtuk szokásos heti nagybevásárlásunkat. Álljunk meg egy szóra! Szerda este? Nagybevásárlás? Nos igen. Nincs olyan nagy tömeg, mint pénteken vagy hétvégén, és még útba is esik, legalábbis nekem... Lilla pedig ha ráér, elindul kicsit hamarabb, így mire én odaérek, a legtöbb szükséges termék már a kosarunkban van. Ő jobban tud így nézelődni, és emellett még nagy segítség is nekem.

Kicsit nagyra sikerült a bevásárlás, és szokásunkkal ellentétben impulzus vásárlásokat is elkövettünk. A halkonzervek mellett arra lettünk figyelmesek, hogy márkás halpástétomokat árulnak féláron. Volt sokfajta, sok leárazást jelző felirattal, mind azonos áron. Nosza, vettünk egy Szent Jakab-kagylóból készültet, mondván ilyet még úgysem ettünk.

Miután mindennel végeztünk: fizetés, majd félrehúzódás és a számla átnézése. Két dolog nem stimmelt. Egyrészt a halpástétomot eredeti áron kaptuk félár helyett, illetve a camambertjeinkre sem kaptuk meg a kettőt fizet hármat vihet kedvezményt.

A halra akkor még nem találtunk magyarázatot, a sajtnál viszont az tűnt fel, noha egy hejről vettük el mind a három dobozt, ugyanaz volt a sajt márkája és típusa, a tömege, de az egyiken volt egy kis ECO matrica, a többin nem, továbbá a vonalkódjaik is különböztek. Nem szép dolog egy helyre pakolni kvázi ugyanolyan sajtokat, de mi is elnéztük.

Én elindultam a vevőszolgálatra, Lilla pedig vissza a halaspástétomokhoz, hogy megnézze mi rontottunk-e el valamit. Mire sorra kerültem, Lilla is visszaért jelentve, hogy van vagy 5 féle pástétom, de amit mi választottunk, ahhoz pont nincs akciós tábla kirakva. Sebaj.

A vevőszolgálatos hölgy, nagyon kedves volt, miután felvázoltam a problémát, felhívott valakit telefonon, hogy nézze meg a pástétomok árát és az akciót. Úgy találták, hogy ezt a pástétomot is féláron kellett volna megkapnunk.

Aztán leraktam a pultra a három sajtot. Egyből tudta, hogy miről van szó, nem mi voltunk az elsők, akik megjárták. Mondta, hogy 3 ECO-sat kellett volna választani, de tényleg nincsenek megfelelően elkülönítve, úgyhogy szó nélkül visszakaptuk a különbséget ez esetben is.

Mi pedig elégedett, nyugodt ügyfélkekként távoztunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://enpaca.blog.hu/api/trackback/id/tr796694285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása