Itt is lehet rossz idő

 2013.07.30. 21:49

Gondoltam feltöltök pár kapát demonstrálva, hogy a Cote d'Azur-ön is lehet rossz idő.

Bár a hétvégén Franciaország szerte is kánikula volt, nem volt olyan pokoli meleg, mint odahaza. Franciaországban Lyon és Grenoble környékén volt a legmelegebb, ezeken a helyeken 35-38 fokig kúszott fel a hőmérő higanyszála.

Hétfő reggelre, pedig megjött a vihar. Reggel 7-kor itt már verőfényes napsütés szokott lenni, azonban arra lettem figyelmes tegnap reggel, hogy hiába van elhúzva a nappaliban a függöny, mégis ugyanolyan sötét van ott, mint a hálóban, ahol be van húzva. Megnéztem miért... hát ezért:

P1010330.JPG

P1010329.JPG

P1010331.JPG

P1010332.JPG

Persze, ahogy az utolsó kép sejteti, hamarosan gyönyörű idő köszöntött be, amit ilyesmi képpel tudnék jellemezni:

P1010317.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://enpaca.blog.hu/api/trackback/id/tr345434786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2013.09.20. 17:34:27

Óh, istenem, álmaim egyike! Persze a legalsó kép!! Egyszer kellett Franciaországba mennem és azonnal tudtam, hogy életem nagy szerelme lesz, És az marad örökre! Érzem, vissza kell mennem és vissza is fogok egy napon. Szerelmem.....:-D

DonTintoretto 2013.09.20. 19:23:33

A gimi előtt olaszul akartam tanulni. Olyan osztályba is jelentkeztem, ahol az angol mellett olasz lett volna a második. Aztán az igazgató másképpen döntött.

Pár évvel később úgy alakult, hoyg az egyetemen részt vettem egy kéttannyelvű képzésen és kijöttem gyakorlatra a svájci határhoz közel.

Aztán évekig semmi közöm nem volt a franciához, majd itt kötöttem ki. Amikor aláírtam a szerződést, úgy éreztem, hogy valami a helyére került, a kör bezárult, az egész folyamat értelmet nyert.

Remélem, hamarosan Te is átéled ugyanezt! :)
süti beállítások módosítása